luni, 21 martie 2011

Untitled

Am realizat, in timp, ca de cate ori am trecut prin clipe grele, la final am fost de 10X better decat eram inainte...
Suferinta te face sa evoluezi, frica te face sa depasesti, dezamagirilee te fac stronger, lipsurile te fac sa cauti si sa gasesti, supararile iti aduc fericirea, haosul interior genereaza pace si ordine in exterior. Nu poti ajunge sa privesti lucrurile intelept decat daca treci si prin noroi si iti cobori si sufletul acolo. Altfel nu intelegi nimic, absolut nimic :-)
Intotdeauna am iubit intr-un mod nebun, poate schizofrenic incat finalurile m-au gasit pe o alta planeta, conceptand chiar scenarii tragice cu martienii si nevestele lor...
Dar de fiecare data m-am intors mai inteleapta. Odata ce INTELEGI motivele altora, sau motivele pt care unii te urasc, sau dusmanii care nu te suporta, nu-i mai consideri deloc asa. Un dusman, inamic, fost iubit sau adversar stiut iti TROPAIE pe creier chiar si fara sa vrei tu, pe cand un om caruia ii intelegi motivele, te face sa-l lasi deoparte pt ca il INTELEGI... pur si simplu!
Ca si iertarea, cand ierti iti VINDECI SUFLETUL! E cel mai bun lucru pe care eu l-am putut face vreodata.
Ura te uraste pe TINE in primul rand. Si prea putin pe cel caruia ii este adresata. [...suficient pentru mult timp ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu