miercuri, 1 iunie 2011

How i became a BITCH



Am invatat cu durere in suflet ca bunatatea nu este pentru lumea asta. Cu cat esti un om mai bun si mai sincer cu atat ti-o iei mai usor.
Sinceritatea, bunatatea sau poate naivitatea cu care alegi sa crezi in partea pozitiva a oamenilor nu-ti poate aduce decat o dezamagire uriasa.
Am invatat ca lumea este foarte rea! Intotdeauna am considerat ca am un radar special pentru rautate si ca se activeaza imediat cum o simt. Dar in ultimul timp parca m-a bombardat din toate partile. Si asta doar pentru ca din educatia pe care am primit-o sunt, sa spunem, un om cu bun simt sau o fata de treaba cum ar spune unii. Insa aceasta calitate din nefericire, nu face decat sa creeze terenul propice pentru tot felul de rautati gratuite.Macar de s-ar scoate si niste bani din asta.
Lumea in care traim ma obliga sa fiu si eu rea, altfel vad ca nu poti sa supravietuiesti printre animale.
Daca imi las sufletul descoperit, liber, sincer, asa cum il simt eu, primesc numai sageti otravite iar la un moment dat doare. Nu ceea ce fac altii doare, doare pentru ca ma simt prea vulnerabila, prea buna si prea linistita in lumea mea zen cand de fapt sunt inconjurata numai de perversitate, tupeu, nesimtire, proasta crestere, mizerie.
Si cel mai tare doare pentru ca trebuie sa fiu si eu asa...!!!??!
Altfel esti luat de fraier...

Oricum, nu-mi voi strica caracterul pentru ca ceilalti traiesc dupa legea JUNGLEI, ca fata buna intotdeauna o sa existe cineva care sa profite de tine si sa-ti fure ceva...iubitii, banii, virginitatea, ideile, lol...orice! Dar caracterul si the light within nu ti le poate fura nimeni niciodata si de aceea trebuie sa tin cu dintii de ele pentru ca e ceea ce ma diferentiaza de ei, si odata ce s-a umplut paharul e foarte tentant sa trec de partea lor...

Un comentariu:

  1. Scrii frumos, poti creste..
    Subiectele pe care le abordezi insa, sunt banale.
    Iti descoperi prea mult trairile, iar textul devine unul prea personal.
    Poti mai bine de atat, dar incearca sa abordezi teme ce ar interesa si un public mai larg.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere