marți, 8 ianuarie 2013

Despre taximetristi

Taking about taxiuri. Folositoare acum, ce-i drept!

Mi se intampla des sa rad, dar de data asta am ras prea tare.
Nu suport prostia umana si reactia mea este rasul.
Ultima oara m-am urcat intr-un taxi cu o prietena.
Ii spunem taximetristului adresa si plecam.
Dupa nici 3-4 minute ne intreaba pe unde sa o luam.
Ii explic pe unde trebuie sa o ia, dupa 2 minute alta intrebare.
Si tot asa, continua cu intrebari de cacat. La intersectie intreaba pe unde sa o ia.
Cum se termina o strada iar se agita si intra intr-o mare dificultate pentru ca nu stia pe unde sa o ia.
Nu stia nimic, parca nu eu eram din provincie, ci el. Parca era pentru prima oara venit in Bucuresti iar noi eram la prima lui cursa.
"Si acum se face verde, o luam la stanga, apoi la dreapta, la cedeaza trecerea inca o intrebare si tot asa"
Am avut impresia ca nu mai ajungem, ca ma ia la misto sau ca are chef de misto cu mine, dar chiar nu stia nimic.
Am luat-o asa incet, verificam strazile, ma simteam ca intr-un film cu Mr. Bean. LOL!
Sau ca descopeream inca o data Bucurestiul. Sau kind of Paris. Could be anything...
Dupa ceva timp am ajuns unde trebuia. Nici nu mai stiu la cate strazi am auzit.
Am avut noroc ca stiam sa ajungem.
Am coborat din taxi pentru ca nu aveam cum sa ma enervez, daca ma enervam nu era ok pentru el haha.
Eu si prietena mea ne-am umflat de ras, desi incepusem din masina tragic-comedia.
Nu pentru ca nu stia ala strazile. Dar parea ca nu stie nimic pe lumea asta. Si ca nici nu a auzit vreodata.
In timp ce intredeschide geamul, scot banii din geanta sa ii platesc si intreaba:
"Ehe gagicilor... acum stiti sa va intoarceti?" :)))))))))))))


Buna, buna observatie sefu`!
"Trebuia sa ii explici..."
Hahaha
Funny moments

De cele mai multe ori rad intr-un taxi pentru ca spun adresa pe un accent moldovenesc.
Taximetristul incearca sa ma fraiereasca.
Sa ma duca pe cursa lui.
Dar nu merge asa, mie imi place sa explic foarte clar traseul hahahaha
Asta ma face sa rad. Multi raman uimiti.
Sau fazele cu "frumoasa o reducere" , ori "dar nu esti bucuresteanca, nu?" etc...
Ce e drept nu ma asteptam la un taximetrist care de fapt sa nu stie nimic!
Iar daca a fost o comedie, a fost norocul lui ca amandoua am fost in toane bune si am vrut sa ne amuzam.
Funny :D

xoxo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu