luni, 13 septembrie 2010

Poezii

AM ASTEPTAT


Am asteptat indelung
Sa faci un prim pas
acum in amurg
doar fantasme au ramas.

Trecutul ma cearta
Din dragostea noastra,
din acel ceas
ce-a mai ramas?

Zorii ma sperie,
Sufletu-i ars,
regrete ma-nvaluie:
ce-a mai ramas?

Ma frige trecutul,
Imi ingheata gandul...
raman singura:
solitudinea bucura?


ASTEPTARI

Astept ceva. Ce? Singura nu stiu.
Ce-am pierdut? Ce-am castigat?
Ce va mai fi in viitor? Nu stiu,
dar stiu c-a sti e un pacat.

Astept ceva sa se intample
In orice clipa vidul sa se umple.
O raza de soare astept
sa-mi topeasca gheata din piept...


PEDEAPSA

O viata am fugit unul de altul,
Ne-am ascuns sub masti,
Am ferecat sentimentele,
Ne-am incuiat inimile,
De frica sa nu ne strecuram,
unul in egoismul celuilalt.
De atata timp masca
s-a lipit de fata,
si nimeni nu mai stie
adevarata fire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu