joi, 12 mai 2011

About...

Nu tin la suparari. Am invatat ca iertarea e cel mai bun remediu pt suflet. Nu iert oamenii pt ca merita sau pentru ca as fi eu un om bun, ci pentru ca incerc sa ma mentin eu cu sentimentele mele pe o linie de plutire pozitiva si optimista, fara sa ma incarc cu suparari sau negativism. Tin insa la principii. Mi-e foarte greu sa accept lucrurile not fair. Adica nu le accept deloc si de acolo nu ma misc! Dar stiu si sunt ferm convinsa ca oamenii care imi sunt apropiati sunt persoane care gandesc cel putin la fel ca mine. Asa ca nu o sa-mi pun niciodata problema ca iubitul meu m-ar insela cu vreo prietena. Sau ca vreo prietena m-ar vorbi pe la spate in timp ce eu ii declar prietenie sincera si corectitudine. Asa ca mai departe de asta nothing else matters. I try to clean my soul and my mind with everything i do. I just realize i am more happy doing this.. After so many years of black thoughts and complicated feelings and stupid wars with stupid people. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu