miercuri, 4 mai 2011

Cuplul si definitia lui by me...


Vreau sa incep aceasta postare prin a mentiona un lucru important ce am remarcat la cuplurile fericite cu adevarat in jurul meu, este ca intotdeauna exista un punct de plecare comun: copilarie cat de cat asemanatoare, mentalitate apropiata, respectul fata de sine etc...Cred ca este greu, dificil spre imposibil, ca doi oameni sa se contopeasca intr-un cuplu stabil si fericit daca nu au puncte de plecare comune, cel putin asa gandesc eu!

Cuplul constituie un plan de viata care ne permite sa satisfacem numeroase nevoi:de a iubi, de a fi iubit, comunicarea, caldura umana, sustinerea emotionala si morala, sentimentul de apartenenta, sexualitatea si complicitatea in incercarile vietii.
Contrat povestilor cu zane si a filmelor de la Hollywood, cuplul nu reprezinta 100% "garantia fericirii ", ci mai degraba un creuzet daca pot spune asa pentru numeroase conflicte si momente critice.

Numai cei si cele care vor sti sa profite de momentele de dezvoltare personala vor putea supravietui ca si cuplu si vor aspira la fericire.Ceilalti se vor resemna sa lupte la infinit sau vor trece de la un partener la altul, repetand acelasi scenariu:seducere-pasiune-confruntare-despartire.

Imi place sa admir femei fericite, care sunt iubite, rasfatate, implinite... imi place sa vad cupluri fericite, oameni cu zambetul pe buze...imi place viata in cuplu, imi place faza pasionala a cuplului, imi plac momentele maxime care sunt traite cu intensitate in cuplu...cui nu i-ar place sa intalneasca o jumatate care sa-l compleze? sa-l faca fericit cu adevarat? sa-i ofere momente de liniste, de fericire si haos...?

Dar cu parere de rau in ziua de azi, in vremurile noastre, nici noi femeile nu mai suntem niste sfante, niste credincioase!
Ca barbat cand iti cauti ceva frumos de care sa ai parte numai tu, te indragostesti pana peste cap, faci multe pentru acea femeie, ti se intampla de multe ori sa te inseli si sa-ti spui: "ba dar ce prost am fost...mai bine singur decat cu una ca ea si infidela si nerecunoscatoare..."
Ca fata cand iti cauti ceva frumos, special, un barbat care vrei sa fie numai al tau, sa nu-l mai imparti cu alta si ti se intampla sa te indragostesti al naibii de tare, apoi sa te inseli in privinta lui... iti spui: " am fost o proasta, am ratat atatea ocazii cand puteam sa am orice barbat vroiam la picioare, dar nu am avut ochi pt nimeni altcineva...decat doar pt el "

Cine sa ne mai inteleaga? Oare stie cineva cu adevarat ce-si doreste de la un partener?
In ziua de azi toti parca au luat-o razna, daca te culci de la prima intalnire esti cea mai tare femeie, cea mai misto sau uneori luata drept "curva "....sau ma rog, mult spus poate!
Nu judec omul, fiecare face ce vrea cu cine vrea...unde vrea!
Dar nu mi se pare plauzibil ca daca te culci din prima ca femeie ai ceva de castigat si ti se ofera o garantie...din contra, poate a doua zi nici nu-l mai vezi...asta in caz ca este vorba doar despre o aventura de o noapte! Cand vrei o aventura si atat, doar atat... faci si din prima si din a doua secunda, nimeni nu-ti interzice nimic!

Daca intradevar isi doreste ceva frumos cu tine, niciodata nu o sa-ti ceara sa te culci cu el din prima noapte si nici din a doua...sub diverse pretexte, astea-s magarii de doi lei, ieftine ! A cunoaste un om nu inseamna ca trebuie sa te culci cu el neaparat. Daca te place cu adevarat, trebuie sa te placa pentru ceea ce esti tu, pentru ceea ce gandesti, pentru ceea ce ai in interior, ci nu pentru o noapte.
Cu cat un barbat iti dovedeste pe zi ce trece ca nu are in cap numai "tarate" si are chiar un creier... este de apreciat :)))
Dar daca tu simti sa faci asta fa-o, nu sta pe ganduri, poate chiar este un barbat extraordinar si te va pastra langa el, desi putini barbati cu caracter in ziua de azi!

Eu una ma uit in jurul meu si rar imi este dat sa vad cupluri cu adevarat fericite, care sa se iubeasca si care sa se completeze unul pe celalalt, dar atunci cand vad ma bucur din tot sufletul...ceea ce ma face sa nu-mi pierd speranta... De ce spun asta? Pentru ca asa imi dau seama ca exista barbati cat si femei speciale, cu suflet, sinceri, care stiu ceea ce-si doresc unul de la celalalt...

Eu abia mai reusesc sa simt atractie fizica fata de barbatii din zilele noastre ,daramita admiratie si respect...ppfff!! Trebuie sa si-l merite cu adevarat, atunci totul este posibil... cred ca am inceput sa am pretentii mai mari de la mine, ceea ce nu mi se pare un lucru gresit!
Aaaa.... ca tot am spus asta, mi-am adus aminte de o vorba foarte tare:
"the more i see of men, the more i like dogssss ":)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu