luni, 16 mai 2011

I BUY LOVE


Sa va spun ce vad in jurul meu...
Vad in jurul meu o lume perfecta de cacat, si nu pentru ca lumea mea are vreo problema, ci pentru ca lumea in sine are o problema. Ma doare capul si mintea sa vad atatea femei ieftine, care se culca cu primul barbat care le-a facut 3 complimente, ma doare mintea sa mai suport atatea complimente false din partea barbatilor in speranta ca voi ajunge in patul lor...
Mi se pare ca traim intr-o lume foarte murdara, in care femeile se culca cu prietenii iubitilor fara vreo urma de remuscare, in care barbatii iau femei de la prietenii lor si isi incep viata cu ele. Cata mizerie si cata infectie! Sa ai langa tine o femeie care nu mai reprezinta niciun mister pentru nimeni, dar sa te bucuri ca iti ofera prezentul ei. Tie si altor 3 amici de ai tai de care habar nu ai. O lume foarte ieftina, in care loialitatea si fidelitatea sunt doar 2 cuvinte de care poti sa razi, in care dragostea exista doar ca sa mai iei vreo boala venerica si sa verifici cat de groasa are p"""" sau cat de mic are vaginul.  
Dragostea sincera, in care sa te simti curat si deschis, in care sa stii ca cel de langa tine e doar al tau si tu esti doar a lui si viitorul e doar al vostru, nu mai exista. Exista doar un mare FAKE asternut pe fruntile tuturor. Un fast zgomotos si o abatere de la orice emotie profunda.
Iubesc iubirea, iubesc sa iubesc si sa fiu iubita, iubesc femeile si iubesc barbatii. Si stiu ca exista si oameni care tin la mine constant. Asta poate ma face sa nu bag toata lumea in aceeasi oala. Insa urasc vremurile astea, urasc lumea superficiala care traieste ca sa faca bani si sex, urasc sa nu am cu cine discuta despre sentimente, pentru ca nimeni nu le are, urasc sa am principii pentru ca par o ciudata. Refuz sa particip la tot ce vad in jurul meu. Prefer sa fiu singura si sa visez mult...


2 comentarii:

  1. Sincera sa fiu cuvintele tale m-au facut sa lacrimez.....sunt atat de adevarate....ma bucur enorm ca te cunosc si ca pot sa ma numesc prietena ta. Abia astept sa ne vedem cat mai curand! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ma bucur mult ca poti intelege ceea ce transmit prin acest blog...si eu ma bucur ca esti prietena mea si apreciez multe la un om sincer ca tine. te pup dulce

    RăspundețiȘtergere